Darreres activitats

Estimats amics, tinc el diari una mica endarrerit, i és que últimament se m'han acumulat les tasques pròpies del candidat.

Aprofito aquesta tarda per fer-vos cinc cèntims dels darrers vuit dies:

Diumenge passat dia 20 vaig assistir a la presentació de la candidata de Caldes d'Estrac Rosabel Cantenys que es va fer a la Sala Cultural de l'Ajuntament, totalment plena i que va comptar amb la presencia d'un caldetenc il·lustre Joan Rangel.



Dilluns 21
vaig assistir al Consell de Federació que es va fer a Mataró per aprovar les candidatures, que com ja he dit en alguna altre ocasió, es presenten a totes les poblacions del Maresme. En aquest acte ens va acompanyar el nostre primer secretari José Montilla que va dir que tot i passar moments difícils desprès dels últims resultats electorals, el PSC és la única força municipalista.



Dimecres 23 i dijous 24 vaig estar a Brussel·les: Des del més d'Octubre estic fent un Màster en Lideratge Polític i aquestes dates estaven concertades per visitar:

  • La Representació Permanent d'Espanya a la Unió Europea:es coneix com REPER
  • La OTAN
  • La Comissió Europea
  • El Parlament Europeu
Aquí us deixo una mostra gràfica:



Divendres 25 vaig treballar tot el dia, tenia guàrdia...

El dissabte 26 vaig preparar un debat previst per avui a la radio sobre les comunicacions a Arenys de Munt i finalment aquest matí he assistit al debat!

Ja ho veieu no es fàcil tenir el bloc actualitzat, però ganes de treballar no ens en falten i de moment potser amb algun retard, ho anem fent seguir tot!

No hay comentarios:

Publicar un comentario